• Trädgården

    Bara några kvällsbilder

    Det är så otroligt vackert nu och jag har kurerat mig med en kvällspromenad med syre följt av lite huvudvärkstabletter. Och när jag ser dessa bilderna så känns det som jag fått tankat lite vackert också för själen. Inte dumt alls och nu är det bara att hoppas på en rejäl god natts sömn. Natti.

  • Trädgården

    Dörren i drömträdgården

    Söndag och jag är hemma hos pojkvännen i hans fina trädgård. Jag måste visa upp några bilder så det här blir nästan ett renodlat bildinlägg. 🙂 Enjoy! Här är väldigt fantasifullt och många hemliga små rum och rabatter som jag håller på att upptäcka allt eftersom. Och så blommar små minipåskliljor. Annars så är det lite småkyligt ute, blandat med solglimtar så det kanske blir en timmes trädgårdsfix innan fingrarna blir för kalla. Jag har fått låna en dator så jag kan lägga upp lite bilder och visst är det skönt ibland med lite oredigerat. Det är ju faktiskt inte så mycket färg ute nu. Den här trollhasseln hade jag…

  • Odd Molly,  Träffar med fina tjejer

    En repris och vad jag saknar

    Här är några bilder som jag hittade i datorn precis. 🙂 Jag hade sparat dom för att göra några utskrifter och ikväll har jag inga bilder så dessa karameller får allt återanvändas. Jag saknar Karen och det där fina gänget tjejer. Och jag saknar hela Mollybloggvärlden som har förändrats och gått vidare helt enkelt. Inget märkligt med det eller så men det är ju tråkigt att höra förändringar som inte direkt är bra, snarare motsatsen. Karen är bara helt underbar att umgås med och vilket väder vi hade i Köpenhamn för ett år sedan. I början av april måste jag säga ju, inte i mars. 🙂 Som ett vykort och…