• Trädgården

    När man bara måste…

    …pionfrossa lite. Om jag fick välja en favoritbukett så blir det denna för året. Älskade pioner, varför blommar ni över så fort? Hej igen i bloggens värld! Jag har inte tid att blogga men livet rullar på och kameran följer med lite då och då. Jag funderar på att göra ett sammanfattande halvårsinlägg men så blir det så många bilder så jag orkar inte riktigt. Allt är bara bra, bra läge. Sommarvärmen har varit här nästan en månad och jag minns ärligt talat inte när jag hade på mig strumpor sist? Livet känns lite som semester och vi har fått mera sol dessa veckor än hela förra sommaren. Underbart och…