• speciella inlägg

    Delad glädje & Fira livet!

    Det här var egentligen inte meningen att det skulle bli ett blogginlägg men festen i lördags var magisk, och temat var att fira livet. Livet efter cancer och nu är jag frisk och nu är det över. Jag skriver lite om det här för att dela med mig av glädjen som sipprade ur Jenny som ordnat glädjefest för att fira – jag är fri! Och vi var många, många som vill fira Jenny och livet. Fogdaröds loge var full med vänner och familj och det blev mat, musik, uppträdanden och tal och tacksamhet och många tårar. Egentligen känner jag inte Jenny så väl, vi har träffas på Berta-loppis och på…