• Inredning,  Pyssel+Handiwork

    DIY – Hallen

    Idag har jag pimpat hallen här hemma. Och det blev jättebra! Hurra! Jag har funderat på att köpa ett par skoskåp på Ikea och ältat det länge länge tills jag kom på att jag kan använda mina extra bokhyllor. Så ett par vanliga Billys huserar nu i hallen och jag har vinklat hyllplanen i mitten så skorna lutar lite inåt och ligger fint på plats. Hyllorna ska målas också men det får bli ett senare projekt. Sa jag att jag är nöjd? 🙂 Tack för alla hälsningar och input om Misemannen. Ni är fina. ♥ Jag har inte riktigt bestämt mig än för hur jag ska tackla situationen riktigt för det…