• Utflyktstips

    Konsert – Sinatra

    Bild från repetition Jag var ute på roligheter i torsdagskväll, konsert! Jag går ju alldeles för sällan på konsert? Det var guld värt och recensioner som magiskt, magnifikt går att läsa i tidningen och jag talar om Come Fly With Us, som just nu spelas för utsålda hus. Med Nisse Landgren, Göran Söllscher, Miriam Aida och Jan Lundgren och Krogerkvartetten. Det är svårt att säga vilken låt som var bäst men It had to be you, eller Girl from Ipanema, eller Görans gitarrversion på My Way….eller så är det Nisse Landgrens mjuka ljusa röst som förtrollar mest oavsett låt.  Och sen på väg hem mot tågstationen kollade jag in Blomsterpigan som…