• Höör,  Natur

    Pollen och gömmer mig i garderoben

    Atttschmurfffff! 🙂 Hihi. Ja, jag nyser och fnissar och råkade göra en riktigt högljudd en inne på Malmö C idag. Det kändes som tiden stannade, tågen tvärnitade och världen blev helt tyst av min våldsamma sneeeeeeeeztjooooo! Trots det så är det inte så farligt för mig, det är olika från år till år lite beroende på vilken form jag är i. Konstigt nog. Värre var det när jag skulle ta körkort och nös som en tok inne i bilen och varje gång vinglade jag till på vägen och körskoleläraren suckade. Till sist utvecklade jag en teknik att nysa med ögonen öppna. Vilket är väldigt svårt för det gäller att slappna…