• Inredning,  Lingon om.....

    Mässan, intryck och en octomums

    Hihihi. Ja, jag kunde inte låta bli att börja så här. Det fanns ju allt på mässan när det gäller ögongodis och inredning, finurliga saker, schyssta grejor och framför allt mycket som jag lätt hade kunnat lägga i en kundkorg och släpa med mig hem. Några godbitar att visa upp är Linum och ett mönstrat tyg som kommer i fyra olika färgställningar. Väldigt fint och jag som åskådare bara tankade energi och sommarfkänslor. Det var ju mest det jag ägnade mig åt eftersom jag inte är inköpare. Energi och inspirationstankning, och fylla upp hjärnan till max med intryck som håller gråvintern borta. Gerbera keramik Det fanns ett helt litet hus…