-
Sensommarbilder, val och utmattning
Hej med några blommor från mig. Helgen har flutit på och jag har följt valet, gått och röstat själv med lite tunga ben och nu någon sorts vakuum med tanken…hur ska det bli? Det blir som det blir och jag har tusen tankar i huvudet såklart. Men jag orkar inte prata om det här utan vi tar lite blommor en stund i stället. 🙂 Kvällsljus i trädgården och Jätteverbena har självsåtts sig på några olika ställen i rabatten. Jag köpte en förra året som måsta ha fröat av sig ordentligt? Kul och jag blir nästan lite stolt fastän jag inte gjort något särskilt. Den lilla oasen som var helt uttorkad efter…