• Arvet och gamla saker,  Utflyktstips

    Antik & Samlarmarknad i Degeberga 2015

    Sommaren med dåligt väder – javisst. Men då finns det roligheter att åka på som Antik & Samlarmässan i Degeberga. Jag hade läst att den skulle vara stor med ca 320 utställare men jag hade nog inte kunnat föreställa mig att den var så stor? För vi drunknade i grejor, människor, form och färg och pryttlar. Jag hade ytterst ståndaktigt endast 200 kr i plånboken, en snål budget att hålla mig inom och det var nog tur för jag hittade hur mycket skojiga grejor som helst. Som jag inte alls behöver. 🙂 M som var med trillade  dit lite hårdare och det slutade med att jag fick bjuda på lunch.…